Tuesday, May 8, 2007

jeg har da fået nogen ideer

jeg vil godt indrømme at jeg ikke er nogen ørn til det her med at blogge, men jeg har set muligheder i det.
f.eks. kunne det være dejligt hvis Inger Gyldenkærne laver en blog over de forskellige ændringer der er i udlånsperioder osv. , det behøver ikke være hende personligt, men hendes gruppe. Så kan vi umiddelbart åbne bloggen , og se hvad historikken er, og hvad status er.
Ligeledes ville jeg synes det var dejligt hvis der var en blog for webbetalinger (hvad gør man - hvordan er det lige med kreditnotaer - hvordan søger man i fakturas) - det kan være nemmere end at lede i mails.
Miljøgruppen kunne have en blog - der kunne vores aktuelle mål stå, samt vores affaldsfraktioner. Vi har efterhånden mange fraktioner, og jeg har bemærket at det kan være svært at huske de enkelte fraktioner.
Jeg vil så foreslå at der ligger links på vores hjemmeside: så kan det da ikke være lettere, vel?

No comments: